Ime i prezime:
zlatko boršić
Adresa:
zaprešić Mokrička 20
Email adresa:
zlatkoborsic@gmail.com
Datum pitanja:
14.11.2017.
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
14.11.2017.

Pitanje:

molim vas da mi odgovorite tko je nadležan za uređenje nogostupa u Mokričkoj ulici između kućnog broja 17 i 25 pošto se trava i trnje od zaraslog raslinja nalazi na pola širine nogostupa te je teško po njemu hodati a da se čovjek ne spotakne a kamoli da se dvije ili više osoba mimoiđe a da netko ne siđe na cestu.

Odgovor:

Izvolite se obratiti komunalnim redarima Grada Zaprešića.

Ime i prezime:
zlatko boršić
Adresa:
Lužnička ulica zaprešić
Email adresa:
zlatkoborsic@gmail.com
Datum pitanja:
14.11.2017.
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
14.11.2017.

Pitanje:

molim da se prometni znak kod rotora (Županiska cesta prema West gate) i Trajbaru odnosno Kalamirima zamjeni pošto je nepravilno označen s dijelom koji se odnosi na kretanje pješaka mi biciklista (naime na horizontalnoj oznaci stoji da se bicilklisti kreću vajskom stranom nogostupa a prometni znak da se kreću unutarnjom stranom nogostupa prema Novim Dvorima.

Odgovor:

Zaprešić d.o.o. nije nadležan za saobraćajne znakove odnosno regulaciju prometa.

Ime i prezime:
Matija Kušević
Adresa:
Laduč
Email adresa:
matija.kusevic@yahoo.com
Datum pitanja:
29.10.2017.
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
31.10.2017.

Pitanje:

Poštovani,
Zanima me ako komunalno Zaprešić radi uklanjanja ili rušenje drveća na privatnim površinama, Gdje bi se mogla dobiti predmetna informacija.
S štovanjem,
Matija

Odgovor:

Naša RJ Održavanje zelenih i javnih površina obavlja i usluge rušenja i uklanjanja drvaće s privatnih površina. Potrebno se javiti na telefon 3310-315, 3310-789, na faks 3398 691 ili na e-mail zsluzbe@komunalno-zapresic.hr sa navođenjem Vaših podataka, te zatražiti ponudu za taj posao. Naši djelatnici u prvom slobodnom terminu izaći će lice mjesta i dobiti ćete ponudu. Ponudu možete i ne morate prihvatiti.

Ime i prezime:
Lana Haramina
Adresa:
S. Glogovića 7, Marija Gorica
Email adresa:
lana_ivanjek@yahoo.com
Datum pitanja:
27.10.2017.
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
31.10.2017.

Pitanje:

Poštovani,
samo bih Vam htjela skrenuti pozornost na stanje zelenog otoka u Mariji Gorici kraj groblja, tamo je već najmanje godinu dana, u kontinuitetu, strašan nered i smeće je razvučeno po dobrom dijelu parkirališta, bilo bi dobro da se poduzme nešto u vezi toga.
Unaprijed zahvaljujem,
Lana Haramina

Odgovor:

Zaprešić d.o.o. redovito prazni kontejnere na zelenim otocima, te nije u našoj nadležnosti čistiti smeće koje je razbacano oko zelenih otoka ili na javnim površinama. Urednost javnog prostora ovisi o komunalnom redu koji je u nadležnosti jedinica lokalne samouprave i o samim građanima koji smeće razbacuju unatoč tome što su osigurani svi uvjeti za zbrinjavanje. Za kontrolu korištenja zelenih otoka i nepridržavanje komunalnog reda zaduženi su komunalni redari jedinica lokalne samouprave, te se za problem koji navodite možete obratiti komunalnom redaru u Vašoj općini.

Ime i prezime:
Ivona Drljača
Adresa:
Prudnice, Žumberačka 5 Prigorje Brdovečko 10291
Email adresa:
drljacaivona2104@gmail.com
Datum pitanja:
25.10.2017.
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
31.10.2017.

Pitanje:

Poštovani,
Zanima me cijena obiteljskog groba?
Hvala u naprijed

Odgovor:

Za sve informacije oko slobodnih grobnih mjesta i cijena na gradskom groblju Zaprešić izvolite se slobodno obratiti na upravu groblja, gdje ćete dobiti sve potrebne informacije. Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka od 7,00 do 15,00, Centrala: 3310-526 Fax: 3310 526, Dežurni telefon Gradskog groblja 091 5696-040. Grobno mjesto moguće je platiti odjednom i na rate (bez kamata), o čemu također dogovarate s upravom groblja, te o plaćanju sklapate ugovor. Korisnik grobnog mjesta postajete po uplati pune cijene.

Ime i prezime:
bozica jularic
Adresa:
josipa novoseka 32 bistra
Email adresa:
boskica1963@gmail.com
Datum pitanja:
11.10.2017.
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
31.10.2017.

Pitanje:

M0lim da me obavijestite koliki je dug po ovrsi na moje ime i na koliko rata ga mogu orplatiti hvala.

Odgovor:

Putem web stranice ne može se zaprimiti ovaj Vaš zahtjev, što je navedeno u uvjetima korištenja web stranice i postavljanja pitanja. Izvolite se sa zahtjevom obratiti na e-mail adresu navedenu na računima vodnih i/ili komunalnih usluga, uz obavezno navođenje Vaše korisničke šifre i OIB-a. U protivnom nećete moći dobiti traženu informaciju. Ukoliko tu informaciju želite dobiti u našem sjedištu (na šalteru u radno vrijeme od 8-13 sati) biti će potrebni isti podaci, te Vaša osobna iskaznica. O plaćanju dugovanja po ovrsi u ratama može se sklopiti sporazum u našem sjedištu, a nakon izdavanja potvrde o stanju dugovanja i uz uvjet da nemate neplaćenog dospjelog redovnog duga za vodu i/ili otpad. Sporazum u tom slučaju, ukoliko se odobri s naše strane, sklapate u našoj pravnoj službi.

Ime i prezime:
Krunoslav Sutlar
Adresa:
Jelice Jug 27
Email adresa:
krunoslav.sutlar@optinet.hr
Datum pitanja:
04.10.2017.
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
06.10.2017.

Pitanje:

Nemam pitanje, već pohvalu... i to dvije,čak! Naime, prije cca 14 dana nazvala me gospođa iz vašeg poduzeća i upozorila na nesrazmjerno povećanu potrošnju vode u našem kućanstvu. Također mi je preporučila da provjerimo vodokotliće u kući. I bila je u pravu, jedan je vodokotlić jedva primjetno curio, ali sam jednostavnim podmetanjem plastične čašice zaključio da to i ne+ije tako bezazleno kako se nama činilo. Iskreno žalim što nisam upamtio gospođino ime, ali sam uvjeren da nije jedina koja postupa na taj način. Stoga pohvala ide svim djelatnicima predmetnog odjela, a siguran sam i da će se gospođa prepoznati i oprostiti mi što sam zaboravio njeno ime, iako mi se prilikom oba razgovora predstavila.
Druga se pohvala odnosi na odluku da građani koji kojiinače koriste usluge prikupljanja otpada svoj glomazni otpad mogu besplatno odložiti na Zaprešićki deponij uz predočenja računa za komunalne usluge i osobne iskaznice. Ipak, smatram da zadnje nije na zadovoljavajući način obznanjeno pa rastu divlja odlagališta u našoj okolici, a naročito na područjima gdje su ukinuti zeleni otoci. I da sve ne bi završilo skroz u idiličnom tonu, djelatnici koji su najavljeni za intervenciju u 07:30 a pojave se iza 09:00, pa čovjek kasni na posao više nego što je trebao, nisu u redu.

Odgovor:

Naši djelatnici i djelatnice u tehničkom odjelu redovito prije mjesečnog obračuna provjeravaju veća odstupanja od uobičajene potrošnje korisnika usluga vodoopskrbe, dakle to spada pod njihov redovni posao. Ta provjera radi se prvenstveno kako bi se provjerila radijska očitanja, jer je moguće da dođe do nekog kvara na vodomjerima između dva očitanja. Ako se utvrdi da do odstupanja nije došlo zbog krivog očitanja, jasno je da negdje "curi" u instalacijama ili na uređajima korisnika, te se ukoliko postoji mogućnost obavještava o tome korisnika. To, nažalost nije uvijek moguće jer ne raspolažemo uvijek kontakt podacima korisnika, a ponekad i zbog obima posla nije to moguće, no nastoji se, prvenstveno ako se radi o jako visokim odstupanjima o tome obavijestiti kako bi korisnik što prije otklonio kvar i spriječio daljnje curenje. Štednja vode naš je zajednički zadatak, a jasno je da svako nepotrebno curenje košta. U našim Informacijama na web stranici nalaze se i upute o tome kako vodu štediti, jer curenje kap po kap može jako iznenaditi kad se dobije račun. Vašu primjedbu da nije na zadovoljavajući način obznanjena mogućnost odlaganja glomaznog otpada besplatno na našoj deponiji prihvaćamo, te ćemo ovih dana u našim informacijama na web stranici objaviti tu mogućnost i dati detaljne upute o tome. Da li će to smanjiti divlje deponije - nadamo se, jer sve ovisi o savjesti samih građana. Što se tiče nedolaska na intervenciju na vrijeme, žao nam je ukoliko se to desilo, no treba uzeti u obzir da ekipa za intervencije ponekad ne može utjecati na situacije ako "uskoči" neka hitna situacija (možda čak i tijekom noći ili ranog jutra), pri čemu se može desiti da dogovorena intervencija kasni. Trebalo bi obavijestiti u tom slučaju korisnika, no često je nemoguće predvidjeti potrebno vrijeme, a moguće je i da se ekipa to u brzini i ne sjeti, ili ne raspolaže telefonskim kontaktom.
Zahvaljujemo na javljanju, na pohvali i na korisnim prijedlozima!

Ime i prezime:
Aretto Košćica
Adresa:
Kapelščak 3 Gornja Bistra
Email adresa:
arettokoscica@gmail.com
Datum pitanja:
14.09.2017.
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
18.09.2017.

Pitanje:

Poštovani,
Vezano za selektiranje odpada tj. Plastike u metala ( žute kante ).Odvoz jednom mjesečno nije dovoljno jer je vidljivo da večina stanovništva odvaja tj.selektira otpad i kante su dupkom pune.Također je nemoguče višak otpada odvesi na zato predviđena mjesta jer su i tamo kontejneri puni.Da li i kada mislite povečati broj odvoza navedenih sirovina?
Pozdrav
Aretto Košćica

Odgovor:

Nije predviđeno povećanje broja odvoza plastike i papira. Prema selektiranim količinama broj odvoza je dovoljan, a osnovni problem je što građani u kontejnere koji pripadaju zgradama, kao i na zelene otoke, u te posude ubacuju i komunalni otpad, zbog čega je potrebno dodatno pražnjenje kao i dodatno selektiranje na našoj deponiji. Ovaj problem može se riješiti samo discipliniranjem građana u korištenju kontejnera, a u tijeku je i osuvremenjavanje zbrinjavanja otpada uvođenjem podzemnih kontejnera za građane koji žive u zgradama, pri čemu će svako odlaganje biti evidentirano po svakom korisniku. Korisnici u individualnim objektima mogu dodatne količine plastike ili papira odložiti u vrećice pokraj svojih posuda za plastiku ili papir, naši djelatnici pokupiti će i te dodatne količine koje eventualno nisu stale u posude.

Ime i prezime:
Blaženka Loparić
Adresa:
Matije Gupca 6,Bukovje Bistransko
Email adresa:
blazenka.loparic@pliva.com
Odgovorio/la:
Voditelj RJ Gospodarenje otpadom Goran Žabić
Objavljeno:
13.09.2017.

Pitanje:

Poštovani,
Interesira me kada će biti na području Bistre -Bukovje odvoz glomaznog otpada Hvala LP, Blaženka

Odgovor:

Za područje Općine Bistra krupni otpad odvozi se po pozivu korisnika, pri čemu svaki korisnik ima pravo na jedan besplatni odvoz godišnje. Za dolazak po krupni otpad potrebno se javiti u našu RJ Gospodarenje otpadom. Telefonski kontakt nalazi se u našoj rubrici Kontakti, a moguće je javiti se i na e-mail zsluzbe@komunalno-zapresic.hr . Pri javljanju svakako je potrebno navesti svoju korisničku šifru (nalazi se na ispostavljenim računima za odvoz komunalnog otpada), te OIB, jer se svaka narudžba i odvoz evidentira. Termin odvoza se dogovara s našim djelatnicima.

Ime i prezime:
Lidija Bernardić
Adresa:
Žlebčanska 6, Žlebec Pušćanski, 10294 Donja Pušća
Email adresa:
lidijus@gmail.com
Odgovorio/la:
Uredništvo web stranice
Objavljeno:
12.09.2017.

Pitanje:

Poštovani/a,
s obzirom da zbog radnog vremena ne mogu doći k vama i dogovoriti usluge odvoza otpada iz kućanstva u koje sam nedavno uselila, zanima me može li moj partner doći i ugovoriti uslugu u moje ime?
Unaprijed hvala!
Lp,
Lidija

Odgovor:

Vaš partner (ili bilo koja druga osoba) može doći prijaviti Vas kao korisnika uz Vašu punomoć ovjerenu kod javnog bilježnika, kopiju Vaše osobne iskaznice, podatak o Vašem OIB-u i dokumenat na osnovu kojeg se prijavljujete (kupoprodajni ugovor ili izvod iz zk, ugovor o najmu) i koji glasi na Vaše ime. Sve detalje oko promjene korisničkih podataka možete pronaći na našoj web stranici u rubrici Informacije i savjeti.