Gospodarski sajam ,Zaprešić, 12. listopada 2024
Na Sajmu gospodarstva u Zaprešiću, održanom 12. listopada 2024., organizirana je panel-rasprava pod nazivom “Održivost kao brand – Izgradnja i promocija održivih vrijednosti u poslovanju”. Raspravu je moderirala Željka Golob, voditeljica kampanje “Ne budi loš, koristi koš”.
Panelisti su bili:
- Zoran Šimunić (Naše klasje d.o.o.)
- Domagoj Mikuš (Zaprešić d.o.o.)
- Josipa Dutković (Madox d.o.o.)
Rasprava je obuhvatila definiranje vrijednosti i ciljeva, integraciju u sve aspekte poslovanja te primjere uspješnih tvrtki. Panelisti su podijelili svoja iskustva o transparentnosti, autentičnosti, izazovima i prilikama za održive brandove.
Primjeri uspješnih praksi
Madox d.o.o. je jedinstvena tvrtka u Hrvatskoj koja se bavi proizvodnjom algi. Njihov projekt uključuje 12 tisuća bazena sa 140 tisuća litara alge, a berbe su redovite svakih sedam do deset dana. Njihov biostimulator je prepoznat u Europi, a Josipa Dutković istaknula je važnost dugoročnog razmišljanja o utjecajima na društvo i okoliš.
Naše klasje d.o.o. od samog osnutka 2001. godine temeljna je vrijednost zelena priča. Zoran Šimunić naglasio je važnost izbora materijala, načina proizvodnje i stalne edukacije kako bi se smanjio utjecaj na okoliš.
Zaprešić d.o.o. kao davatelj javne usluge svakodnevno prikuplja 42 frakcije otpada. Domagoj Mikuš istaknuo je kako ekologija i zaštita okoliša koštaju, ali je važno dugoročno razmišljanje i maksimalno iskoristiti resurse. Primjer je plastična ambalaža koja se reciklira samo 25 do 40 posto, dok ostatak materijala može biti iskorišten u energanama za proizvodnju toplinske i električne energije.
Zaključci panel-rasprave istaknuli su važnost održivosti u poslovanju i potrebu za daljnjim razvijanjem svijesti među građanima.
Detaljnije na linku: https://zapad.tv/na-sajmu-gospodarstva-u-zapresicu-odrzana-panel-rasprava-o-odrzivosti-kao-brandu/