Reklamacije i informacije – stanje računa komunalnih usluga

Na našem šalteru informacija na adresi Zelengaj 15 (nalazi se pored blagajne) naši korisnici mogu:

  • dobiti uvid u stanje racuna, odnosno dugovanja ili eventualne preplate po racunima za komunalne usluge
  • dobiti uvid u stanje dugovanja po ovrhama
  • dobiti uvid u obracun zateznih kamata za kašnjenje u placanju
  • podnijeti zahtjev za povrat sredstava po preplati ukoliko preplata postoji
  • podnijeti zahtjev da se iz preplate zatvore neplaceni racuni

Reklamacije i informacije – odvoz i zbrinjavanje komunalnog otpada

Na šalteru koje se nalaze u ulici Zelengaj 15, naši korisnici mogu:

  • dobiti informacije o rasporedu odvoza i zbrinjavanju komunalnog i krupnog otpada
  • naručiti postavljanje i odvoz kontejnera za povremeni odvoz komunalnog otpada
  • podnijeti zahtjev za dodjelu posuda za komunalni otpad ukoliko ih još nemaju, odnosno ako još nisu naši korisnici
  • zatražiti trajno dodatne posude za otpad ili zamjenu postojecih
  • podnijeti zahtjev, predati dokumentaciju i ispuniti upitnik za promjenu korisničkih podataka

Radno vrijeme:

  • od ponedjeljka do petka od 8:00 do 13,00 sati
  • pauza od 11:00 do 11:30

Osim osobnim dolaskom na šalter reklamacija korisnici navedene usluge mogu zatražiti i elektroničkim putem na e-mail adresu zsluzbe@komunalno-zapresic.hr.
Uvid u stanje računa, potrošnju i mogućnost naručivanja kontejnera korisnici mogu realizirati i putem naših korisničkih stranica – KomNet.

Podnošenje prigovora:

Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Ukoliko naši korisnici smatraju da svoje reklamacije nisu mogli na zadovoljavajući način riješiti u našim službama redovnim putem ili da su njihova prava kao potrošača povrijeđena, mogu u pisanom obliku podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamaciju potrošaca na adresu: Zaprešić, Zelengaj 15.

Povjerenstvo za reklamacije potrošača obavlja poslove u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima kojima se uređuje područje zaštite potrošača te propisima kojima se uređuje područje djelatnosti Društva, a na osnovu Odluke o imenovanju Povjerenstva za reklamacije potrošača i Pravilnika o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača., koje je donio direktor Zaprešića d.o.o.

Sa radom Povjerenstva za reklamacije potrošača naši korisnici se mogu upoznati kroz Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača koji objavljujemo ovdje.

Reklamacija